8 תשובות
לא
נראה לי שתלוי במה בדיוק
שואל השאלה:
ואם נגיד אני 5 יחידות בהכול אבל רק באנגלית אני 4 /3 יקבלו אותי?
אנונימית
ברור.
אפשר להיות גם צייר או מפיק מוזיקה בהייטק.
הייטק זה דבר ענק.
אני לא חושבת, חייב 5
אפשר להכנס להייטק גם בלי בגרות
תלוי בהרבה דברים
יש מצב
3 לא
אנונימית