8 תשובות
לא
נראה לי שתלוי במה בדיוק
שואל השאלה:
ואם נגיד אני 5 יחידות בהכול אבל רק באנגלית אני 4 /3 יקבלו אותי?
ואם נגיד אני 5 יחידות בהכול אבל רק באנגלית אני 4 /3 יקבלו אותי?
אנונימית
ברור.
אפשר להיות גם צייר או מפיק מוזיקה בהייטק.
הייטק זה דבר ענק.
אפשר להיות גם צייר או מפיק מוזיקה בהייטק.
הייטק זה דבר ענק.
אני לא חושבת, חייב 5
אפשר להכנס להייטק גם בלי בגרות
תלוי בהרבה דברים
תלוי בהרבה דברים
יש מצב
3 לא
אנונימית
באותו הנושא: