4 תשובות
פשוט חותמים חופש, יש מקומות שמחייבים לחתום יש מקומות שלא. אני לא חותם לצורך העניין
^^תגיד לי אתה חייל בכלל שאתה אומר את
זה??
יש הדממה בפסח, גם לקרביים לצורך העניין,
פשוט הם קוראים לזה בשם אחר.
הוא לא חייל כי אם הוא היה הוא היה מבין שגם הם צריכים את החופש הזה, אבל לא כולם מקבלים חופש בפסח אלא לאחר מכן
בבסיסים פתוחים - כן, חוץ ממי שאמור להיות תורן.
אנונימי