התחברות
הרשמה
יש כאן כאלה שלא עובדים חודש או חודשיים?
15 באפריל 2022, 14:15
עבודה
כסף
3 תשובות
אני לא עובדת כבר 14 ו11 חודשים אם זה נחשב
T
ThisIsMelody
לא עבדתי במשך כמה חודשים לפני הגיוס
E
Elfo
גם אני לא עבדתי תקופה לפני גיוס
Queen Butterfly
באותו הנושא:
איך עובר עליכם החודש חודשיים האלה?
הייתם רוצים להרזות לקראת הקיץ בחודש חודשיים האלה כמה שיותר זריז ובריא ?
מכירים את האלה שמתקשרים ונזכרים בכם פעם בחודש -חודשיים ומצפים אשכרה שתענו להם ?
הייתם עובדים למשך חודשיים בעבודה שאתם בקושי מבינים מה צריך לעשות?
רציתי לדעת אם האוטובוסים עובדים עם שווה לקנות חופשי חודשי
אם גילו מי אני בסטיפס כאילו את השם יכולים לראות שאלות שלי מלפני חודש חודשיים ?
איך חודשי חופשי עובד?
כאלה שמעל גיל 18 כמה אתם עושים בחודש ואיפה עובדים
הגיוני שאני עובדת במקום מסויים חודשיים וחצי ועדיין יש עובדים שלא ממש יצא לי לדבר איתם?
לדעתכם משתלם 900 שקל בחודש על חופשי חודשי ארצי? נגיד אתם עובדים ומקבלים 5000 ומשהו כל חודש
אני עובדת במוקד טלפוני אם אתפטר וארצה לחזור אחרי שלושה חודשים או חודשיים יחזירו אותי?זה מקום שתמיד מחפשים עובדים