22 תשובות
לא
כן
לא
כן, ברור.
הייתי שמח להיוולד עכשיו.
הייתי שמח להיוולד עכשיו.
לא
לא אין לי כוח לזה שוב
כן אבל אותו הסביבה ומתחילת שנה
לא.
עברתי המון סבל ואם אני אתחיל מהתחלה אז בשביל מה עברתי את כל זה?
עברתי המון סבל ואם אני אתחיל מהתחלה אז בשביל מה עברתי את כל זה?
אנונימית
לא
לא
לא
לא אבל יש כמה סיטואציות שהייתי עושה אחרת
לא,
הסיבה, כי אין לי כוח לעבור את זה שוב פעם
הסיבה, כי אין לי כוח לעבור את זה שוב פעם
כן
כן אבל רק אם אני אזכור את מה שאני זוכרת עכשיו
לא חושבת מתמודדים עם החיים לומדים מטעויות ומדברים שהאדם חווה
באותו הנושא: