22 תשובות
כן
לא
כן, ברור.
הייתי שמח להיוולד עכשיו.
לא
לא אין לי כוח לזה שוב
כן אבל אותו הסביבה ומתחילת שנה
לא.
עברתי המון סבל ואם אני אתחיל מהתחלה אז בשביל מה עברתי את כל זה?
אנונימית
לא
לא אבל יש כמה סיטואציות שהייתי עושה אחרת
z0e
לא,
הסיבה, כי אין לי כוח לעבור את זה שוב פעם
כן
כן אבל רק אם אני אזכור את מה שאני זוכרת עכשיו
לא חושבת מתמודדים עם החיים לומדים מטעויות ומדברים שהאדם חווה
באותו הנושא: