3 תשובות
בת כמה היא ובת כמה את, חוץ מזה תסבירי לה שאין שום סיבה שהיא תוריד לך ושזה לא שהיא הייתה ככ גבוהה עד עכשיו
שואל השאלה:
אני בת 14 היא בת 12 היא מטר 68 אני מטר 57
אנונימית
יש לך אחלה גובה וסביר להניח שגן תגדלי עוד וגם אני בגובה הזה וזה לפעמים מבאס להיות נמוכה אבל בשביל זה יש עקבים וגם לפעמים זה ממש כיף להיות הקטנה בעיקר עם הבן/בת זוג