5 תשובות
אז את ילדה
מה ילדה אני בת 23 זה לא שמי ששאל את השאלה בן 50
אנונימית
גברים בתור אישה אני אומרת לכם בלי תודה פשוט תחמיאו בחזרה אבל בדרך מצחיקה ותתחילו שיחה
אנונימית
תודה❤
מי שמדברת, את בעצמך חתיך
מי שמדברת, את בעצמך חתיך
תודה עם לב, ומחמיא בחזרה כדי לא להרוג את השיחה
באותו הנושא: