3 תשובות
אין לך מה להרגיש רע
זה אוכל זה הדלק שלנו כמה שזה קשה לעבור את זה מחר יום חדש, לסדר תאכילה שוב נורמלית ותקינה.
לא לתת למחשבוצ האלו להתנפץ במציאות כי זה קשה.
מאמינה בך
אני מכירה את זה וגם לי זה קורה
מותר לך לאכול הכל בסדר
תעשי עכשיו משהו שאת אוהבת תראי סדרה או משהו
אני פה בשבילך אם את צריכה לדבר 3>
אנונימית
לאלאלא אל תרגישי ככה, את מהממת כמו שאת ואני בטוחה בזה ❤