7 תשובות
ישראל באסיה אבל אנחנו נחשבים ים תיכוניים ולא אסייאתים
אנונימית
לא אנחנו מזרח תיכונים אם השם הזה קיים, ישראל היא בין 3 יבשות אז אנחנו כמו שילוב כזה, גם יש כאלה שהגיעו מערב ועל מיני
אנונימי
שואל השאלה:
קודם חיפשתי את השאלה שאני שאלתי וראיתי שמישהו שרשם שאנחנו לא נמצאים בשום יבשת אז לא הבנתי
קודם חיפשתי את השאלה שאני שאלתי וראיתי שמישהו שרשם שאנחנו לא נמצאים בשום יבשת אז לא הבנתי
אנונימית
ישראל נמצאת באסיה
כשאומרים אסייתים מתכוונים לאנשים ממזרח אסיה
אז למרות שבתאוריה אנחנו אסייתים אנשים לא מחשיבים את זה
אין לזה קשר לעובדה שיש יהודים שחיו ביבשות שהן לא אסיה בעבר
כשאומרים אסייתים מתכוונים לאנשים ממזרח אסיה
אז למרות שבתאוריה אנחנו אסייתים אנשים לא מחשיבים את זה
אין לזה קשר לעובדה שיש יהודים שחיו ביבשות שהן לא אסיה בעבר
כאילו כן אבל כשמדברים על אסייתים בדרכ מתכוונים למזרח הרחוק וזה כבר לא אנחנו
לא, המונח משמש כדי לתאר אנשים ממוצא מזרח אסייתי.
נכון שטכנית אנחנו ביבשת אסיה אבל בשפה המדוברת לא משתמשים במונח הזה כדי לתאר אותנו.
לרוב משתמשים ב"מזרח תיכוניים" כדי לתאר ישראלים ובכללי אנשים שמגיעים ממזרח התיכון
נכון שטכנית אנחנו ביבשת אסיה אבל בשפה המדוברת לא משתמשים במונח הזה כדי לתאר אותנו.
לרוב משתמשים ב"מזרח תיכוניים" כדי לתאר ישראלים ובכללי אנשים שמגיעים ממזרח התיכון
השאלה היא למי הכוונה, אסיה היא מדינה גדולה ובדרך־כלל מדברים על חלקים מסויימים באסיה כשמדברים על אסייתים ובתרבויות שונות מתייחסים לאזורים שונים.
באותו הנושא: