2 תשובות
שמעתי על הבית הספר הזה.
לא יודעת איך שם. אף לא למדתי שם ....
אבל אני חושבת שזה בית ספר די טוב כי זה הרבה שנים קיים...
לא יודעת איך שם. אף לא למדתי שם ....
אבל אני חושבת שזה בית ספר די טוב כי זה הרבה שנים קיים...
ממש טוב , הייתי בו לפני שעברתי עיר
באותו הנושא: