4 תשובות
אם את רוצה לפרוש פשוט תודיעי לה
אם היא תנסה לשכנע פשוט תסבירי שקיבלת כבר את ההחלטה וזה לא משנה
אם היא תנסה לשכנע פשוט תסבירי שקיבלת כבר את ההחלטה וזה לא משנה
תגידי לה שלא מתאים לך יותר ושאת רוצה לפרוש
את יכולה גם לחכות עד סוף השנה ופשוט לא לחזור שנה הבאה
את יכולה גם לחכות עד סוף השנה ופשוט לא לחזור שנה הבאה
כותבת לה בוואצפ שאת רוצה לפרוש ואם היא שואלת למה וכזה אז תכתבי מסיבות אישיות. בתור אחת בפרשה מהצופים, רק ככה יהיה לך הכי נוח וגם כן הם חופרים מלא לנסות עוד ועדיין לא לפרוש אבל לא הקשבתי להם.
פשוט תגידי לה אני גם בפעולה ולא תמיד כיף שם רבתי עם המדריך שלי
באותו הנושא: