4 תשובות
להאט תמיד, אם פנוי לך אז אתה יכול לעבור עם איתות כמובן
להאט וגם לסוע באמצע טיפה
ולאותת שמאלה
ולאותת שמאלה
קודם כל מאטים, בכל סיטואציה שמשהו לא שגרתי קורה. להאט נותן לך זמן לראות מה קורה ואיך להגיב.
אם יש לך מקום אתה יכול לסטות ולעקוף, אבל אם אין מקום אז תאט ותחכה שהבן אדם ייצא מהרכב ויסגור את הדלת
אם יש לך מקום אתה יכול לסטות ולעקוף, אבל אם אין מקום אז תאט ותחכה שהבן אדם ייצא מהרכב ויסגור את הדלת
גם וגם
אם אתה יכול רק להאט אז עדיף
אם אתה יכול רק להאט אז עדיף
באותו הנושא: