7 תשובות
יש לי בת זוג שהיא נמצאת בטירונות הזאת היא אומרת שיש הפסקות אבל אסור לה להיות בטלפון מותר לה רק בשעת טש ככה היא אומרת לי..אז כנראה שאסור
אנונימי
הוא היה בטירונות 02?
אנונימי
היי, בעיקרון זה תלוי באיזה בסיס תעשה את הטירונות,
לדוגמא במחנה 80 נותנים להיות בטלפון גם בהפסקת צהריים וגם בשעת ט"ש כמובן שרק ברחבי הפלוגה. מה גם שהטלפון תמיד בכיס על שקט, לא חייב להשאיר בחדר.
כשהייתי טירונית בעצמי כל פעם שהיו הפסקות קטנות היינו משתמשות בטלפון אבל מי שנתפסה קיבלה שעות ביציעה.
לעומת זאת אם תהיה בעיר הבהדים שם הם דואגים לוודא שאין עליך טלפון בכלל במשך היום.
לדוגמא במחנה 80 נותנים להיות בטלפון גם בהפסקת צהריים וגם בשעת ט"ש כמובן שרק ברחבי הפלוגה. מה גם שהטלפון תמיד בכיס על שקט, לא חייב להשאיר בחדר.
כשהייתי טירונית בעצמי כל פעם שהיו הפסקות קטנות היינו משתמשות בטלפון אבל מי שנתפסה קיבלה שעות ביציעה.
לעומת זאת אם תהיה בעיר הבהדים שם הם דואגים לוודא שאין עליך טלפון בכלל במשך היום.
שואל השאלה:
וואו נראה לי נדפקתי חזק
ממש אבל
וואו נראה לי נדפקתי חזק
ממש אבל
אנונימי
איפה אתה נמצא?איזה בסיס
אנונימי
היה רק בקורס
עשו לנו מסדר טלפונים העמידו את כולם מחוץ לנגורים ואז העלו חדר חדר לבדוק טלפונים ומדים אם הצרנו
עשו לנו מסדר טלפונים העמידו את כולם מחוץ לנגורים ואז העלו חדר חדר לבדוק טלפונים ומדים אם הצרנו
שואל השאלה:
הטירונות מתחילה עוד 10 ימים אני לא יודע איזה בסיס
הטירונות מתחילה עוד 10 ימים אני לא יודע איזה בסיס
אנונימי
באותו הנושא: