10 תשובות
שיהיו ערניים
ושאם יהיה מחבל או יקרה משהו אז הם יוכלו לנטרל אותו נראה לי ...
להיות מוכנים לכל תרחיש ושיהיו עירניים לסביבה
אני יודע שברכבת אסור לתת לך דוחות, אז מותר לך להיות עם 2 אוזניות.

לגבי אוטובוס אני לא יודע, אבל לא הייתי מסתובב עם 2 אוזניות מהסיבה שאמרו למעלה

ברחוב את יכולה ללכת עם אוזנייה אחת
להיות קשובים לסביבה
להיות עירנים
ואסור ברכבת ובתחבורה 2 אוזניות בגלל הסיבה הזאת
רק בשאטלים מטעם הצבא מותר 2 אוזניות
צריכים תמיד להיות מוכנים לכל מקרה
הם נחשבים עדיין בתפקיד
כדי להיות עירניים כל הזמן
שישמעו מה יש מסביב שיהיו מוכנים לכל תרחיש
2jz
זה תמיד היה החוק הזה אבל אף אחד לא מקשיב לו אני תמיד הייתי עם שתי אוזניות