4 תשובות
סתאם זה לא מחלה אבל תופעה יעוברת פשוט לישון בבוקר אין כלום
תעזבי את המחשב והפלאפון כנסי למיטה תכיני לך כוס תה חם ותתכסי ותלכי לישון עד מחר זה יעבור!
שואל השאלה:
לא מרגישה חלשה או כלום אני פשוט רועדת, זה ככה מהבוקר...
לא מרגישה חלשה או כלום אני פשוט רועדת, זה ככה מהבוקר...
יש מצב שעולה לך החום? מרגישה חלשה?
באותו הנושא: