8 תשובות
בגרמניה זה היה עולה פחות
יכול להיות שזאת בעיה במיקום תנסי אולי לכבות ולהדליק או איכשהו לשנות את זה
שואל השאלה:
בחיים לא טסתי ככה שאין לזה קשר לשינוי מיקופ^^
שואל השאלה:
ניסיתי לכבות ולהדחיק אבל זה ככה כבר שבועות):
להדליק או להדחיק ?
תשובה:גם וגם
שואל השאלה:
בהחלט גם וגם
ומניח שבהגדרות יש את זה
אולי תצטרכי לעשות איפוס לטלפון
את לא,את פשוט עוברת לגרמניה.בהצלחה.