11 תשובות
ארנב חמוד
מאוגרים יש לי טראומה
מאוגרים יש לי טראומה
אוגר ר
לדעתי זה יותר חמוד מארנב
לדעתי זה יותר חמוד מארנב
שואל השאלה:
מה יותר מסריח?
מה יותר מסריח?
אנונימית
אני שונא ארנבים בגלל הריח
ארנבים לא תמיד מסריחים. הם מסריחים רק אם לא מטפלים בהם טוב ולא מנקים להם את הכלוב. לי יש ארנב כבר חודש ובהתחלה לא ידעתי איך לנקות לו את הכלוב אבל עכשיו אני מנקה כל יומיים והוא ממש לא מסריח
ארנב.
^יש לי ארנבת ואין לה ריח לא טוב דווקא
ואני אחת שרגישה לריחות
^יש לי ארנבת ואין לה ריח לא טוב דווקא
ואני אחת שרגישה לריחות
זה ממש תלוי
ארנב חיי בממוצע 7 9 שנים אם מטפלים בו טוב
אוגר חיי בממוצע שנתיים גג 3
הם יסריחו אם לא תחליפי להם קבוע וארנב גם עלול לשלשל בגלל מאכלים מסויימים או אפילו אם שמים בושם או דאורדורנט בקרבתם (מניסיון)
אוגר חיי בכלוב רצוי בגודל 75 על 45,
ארנב צריך יותר שטח וגם שטח לקפוץ בו או לשחרר בחדר בבית בכל יום
ארנב חיי בממוצע 7 9 שנים אם מטפלים בו טוב
אוגר חיי בממוצע שנתיים גג 3
הם יסריחו אם לא תחליפי להם קבוע וארנב גם עלול לשלשל בגלל מאכלים מסויימים או אפילו אם שמים בושם או דאורדורנט בקרבתם (מניסיון)
אוגר חיי בכלוב רצוי בגודל 75 על 45,
ארנב צריך יותר שטח וגם שטח לקפוץ בו או לשחרר בחדר בבית בכל יום
ארנב חדמש, אוגרים מתים בצורה מוזרה ומהירה
^^^כנלל
לארנבים אבל יש ריח מאוד לא טוב
אבל עדיין עדיף אותם
לארנבים אבל יש ריח מאוד לא טוב
אבל עדיין עדיף אותם
ארנב, וזה מאוד תלוי איפה קונים
אפשר למצוא אנשים שמוסרים בחינם ואני בטוח שיש הרבה כאלה
באותו הנושא: