8 תשובות
לא.
יצמח לך כפול ומהר דוקרני
רק שעווה או לייזר
יצמח לך כפול ומהר דוקרני
רק שעווה או לייזר
לא!!!
תבהירי את השיער ואם יש הרבה תעשי שעווה
את לא רוצה קוצים בבטן :/
תבהירי את השיער ואם יש הרבה תעשי שעווה
את לא רוצה קוצים בבטן :/
אני מגלחת כבר יחסית זמן רב את הבטן וזה ממש אחלה גפ ככה אני עושה לייזר עוד מעט וצריך לגלח אז כן ואם לא בא לך לגלח אפשר לחמצן
לא!
רק שעווה !!
חד משמעית לא
זה לא עושה שום קוצים ולא גודל דוקרני
כמה זמן את מגלחת?^^
בהתחלה זה לא נראה שזה עושה משהו אחבל אחרי הפעם ה5 ומעלה את תתחרטי
בהתחלה זה לא נראה שזה עושה משהו אחבל אחרי הפעם ה5 ומעלה את תתחרטי
באותו הנושא: