6 תשובות
גם לי זה קרה
מצוין אז במקום לבכות את יכולה לעשות משהו להתחיל לעשות מעשים
אין לי ראיון למה אבל אי אפשר לשבת ולהרגיש הרגשות כל היום או שתמצאי לעצמי דברים חדשים להנות מהם לשנות שיגרת חיים זה הגרום לך להרגיש דברים ולהיות שמחה עוד פעם רק לא דברים מסוקנים את מקירה את המשפט שעדיף לעבד רגע אחד מהחיים מאשר לאבד אותם ברגע
תראי your name
היי יקירתי,
מהשיתוף ששיתפת איתנו נשמע אולי שאת מרגישה חסומה מאוד.. חסרת תחושה.. אולי זה מרגיש שאת חווה את הכול מסביבך כחסר טעם.. חסר עניין..
אני יכול רק לדמיין לעצמי כמה מעציב וכואב זה יכול להרגיש.. זה אולי מרגיש כאילו הכול נצבע בצבע אפור.. ושאנחנו חסומים מלהרגיש.. זה בטח קשה נורא..
נראה גם שאת מרגישה הרבה בדידות בתוך כל החוויה הקשה הזאת.. אני מניח שכל זה בטח מוסיף המון בלבול ותסכול.. אני יכול רק לתאר לעצמי כמה מועקה זה בטח יוצר..
יקירתי,
אני רוצה לשתף אותך שאני מתנדב בסה"ר סיוע והקשבה ברשת.
לסה"ר יש צ'אט אנונימי שזמין לכולם. אני רוצה להזמין אותך ליצור איתנו קשר, ולשלוח לנו הודעה.. בצ'אט ישתדלו כמה שרק יוכלו לסייע, לתמוך ולהפיג טיפה מהכאב שאת בטח חווה..
שלחי לנו הודעה, אם את מעוניינת כמובן..
נשמח לנסות לתמוך בך בקושי שאת מרגישה..
שלך,
מתנדב סה"ר.
מהשיתוף ששיתפת איתנו נשמע אולי שאת מרגישה חסומה מאוד.. חסרת תחושה.. אולי זה מרגיש שאת חווה את הכול מסביבך כחסר טעם.. חסר עניין..
אני יכול רק לדמיין לעצמי כמה מעציב וכואב זה יכול להרגיש.. זה אולי מרגיש כאילו הכול נצבע בצבע אפור.. ושאנחנו חסומים מלהרגיש.. זה בטח קשה נורא..
נראה גם שאת מרגישה הרבה בדידות בתוך כל החוויה הקשה הזאת.. אני מניח שכל זה בטח מוסיף המון בלבול ותסכול.. אני יכול רק לתאר לעצמי כמה מועקה זה בטח יוצר..
יקירתי,
אני רוצה לשתף אותך שאני מתנדב בסה"ר סיוע והקשבה ברשת.
לסה"ר יש צ'אט אנונימי שזמין לכולם. אני רוצה להזמין אותך ליצור איתנו קשר, ולשלוח לנו הודעה.. בצ'אט ישתדלו כמה שרק יוכלו לסייע, לתמוך ולהפיג טיפה מהכאב שאת בטח חווה..
שלחי לנו הודעה, אם את מעוניינת כמובן..
נשמח לנסות לתמוך בך בקושי שאת מרגישה..
שלך,
מתנדב סה"ר.
גם לי זה היה שנה שעברה
זה פשוט נעלם מתישהו זה לא נשאר ככה
זה פשוט נעלם מתישהו זה לא נשאר ככה