6 תשובות
^ אבל אני בעד שכל אחד יעשה כטוב בעיניו
תלוי איפה ותלוי כמה שיער יש
לא חושב
טוב לה טוב לי
טוב לה טוב לי
לדעתי כן קצת
אני לא אוהבת אנשים שעירים בכללי
אני לא אוהבת אנשים שעירים בכללי
לא
תעשי את מה שאת רוצה עם הגוף שלך.
תעשי את מה שאת רוצה עם הגוף שלך.
אני לא אוהבת לנשים ברגליים ובידיים אבל באמת שמה שבא לך תעשי כל אחד ומה הוא מעדיף וברור שאני לא אלך לאנשים ואסתכל אם יש להם שיער או משהו אבל פשוט זה הטעם שלי תעשי מה שבראש שלך
באותו הנושא: