7 תשובות
דוקטור סטריינג שיוצא ב5.5
הבאטמן נשמע היחיד שטוב הסרטים די גרועים כרגע
דוקטור סטריינג' יוצא ב5.5
סוניק הסרט 2
אנונימית
באטמן נשמע טוב, אבל חכי לדוקטור סטריינג ב5.5, הולך להיות סרט מטורףף!
באטמן
הזה על דמבלדור.
חיות הפלא