13 תשובות
לא.
איכס, לא
לא מה
לא
למה להרטיב ?
למה להרטיב ?
כן
אנונימית
לא. למה לעשות את זה?
כן אבל מייבשים את זה קצת ואז שמים.
כן אבל ממש בקטנה
לא לא לא זה הורס אותה הכי טעים קריספי
כן איך אםשר בלי
מה שמעתי עכשיו
איכס לא
לאא
באותו הנושא: