3 תשובות
רק בחופש הגדול
זה מה שמשרד החינוך בעיקרון החליט אבל אני חושבת שזה נובע מזה שבחטיבה ובתיכון יש יותר לחץ ויותר קשה ....
ולא זה רק בחופש הגדול
ולא זה רק בחופש הגדול
כי אנחנו עובדים יותר קשה וזה מגיע לנו. אל תקחו גם הפיסת הנאה הקטנה הזאת מאיתנו
באותו הנושא: