4 תשובות
תתייעצי עם מי שעושה לך אפילציה, אולי היא תוכל להביא לך איזשהו קרם למרוח
וממש תקפידי על קרם הגנה!!
וממש תקפידי על קרם הגנה!!
שואל השאלה:
היא תמיד אומרת לי שהעור שלי ממש נוטה לפיגמנטציה ואני ממש מקפידה על קרם, אבל אני מתבלטת אם להמשיך כי אני שונאת איל שזה נראה עכשיו:(
היא תמיד אומרת לי שהעור שלי ממש נוטה לפיגמנטציה ואני ממש מקפידה על קרם, אבל אני מתבלטת אם להמשיך כי אני שונאת איל שזה נראה עכשיו:(
אם כבר התחלת ממליצה לסיים.. מעצבן שיש עור כזה רגיש. זה פשוט אומר שאת חייבת להיזהר יותר
שואל השאלה:
טוב טנקס אבל אין כלום לעשות? איזה דרך להעביר את זה? זה ממש מביך אותי
טוב טנקס אבל אין כלום לעשות? איזה דרך להעביר את זה? זה ממש מביך אותי
באותו הנושא: