4 תשובות
תתייעצי עם מי שעושה לך אפילציה, אולי היא תוכל להביא לך איזשהו קרם למרוח
וממש תקפידי על קרם הגנה!!
שואל השאלה:
היא תמיד אומרת לי שהעור שלי ממש נוטה לפיגמנטציה ואני ממש מקפידה על קרם, אבל אני מתבלטת אם להמשיך כי אני שונאת איל שזה נראה עכשיו:(
אם כבר התחלת ממליצה לסיים.. מעצבן שיש עור כזה רגיש. זה פשוט אומר שאת חייבת להיזהר יותר
שואל השאלה:
טוב טנקס אבל אין כלום לעשות? איזה דרך להעביר את זה? זה ממש מביך אותי