6 תשובות
כנראה...הם כבר מאיימים מלא זמן
כן היה
לא כל ירי הוא מלחמה, לצערי יש אנשים שיכולים לומר שרגילים למציאות הזו פעם ב... הם מנסים להפחיד ולהרוס את שלוות החג לא סתם זה בפסח... מאמינה ומקווה שיפסיק בקרוב
טילים בעוטף זה שגרה.
הם לא מנסים להפריע לשגרת החג.
יש מתיחות שיא בירושלים, זה בגלל זה.
^נכון בעצם זו הסיבה, אבל אני בטוחה שהם נהנים מהתוצאה והזמן שזה יצא
באותו הנושא: