17 תשובות
פרקים קצרים
פסקאות ארוכות
אנונימית
וואו אמא פרקים קצרים זה מושלםם
הכי כיף שכל סוף פרק הוא או מותח או כזה סוף יפה כזה שגורם לך לרצות להמשיך ושכל הפרקים יהיו כזה שלושה עמודים משהו כזה.
הפסקאות זה לא משנה
אנונימית
אוקיי פסקאות נראה לי כזה בין לבין זה לא משנה, שלא יהיה קצר מדי אבל גם לא ארוך מדי,
פרקים קצרים זה הכי כיף כי זה גורם לך להרגיש שיש סוף כל הזמן זה נחמד זה מסדר את העלילה וזה
שואל השאלה:
1200 מילים לפרק זה ארוך מידי נכון?
אנונימית
כן דיי ארוך
תנסי 500
אנונימית
שואל השאלה:
סבבה תודה
אנונימית
שואל השאלה:
עזרתם לי ממש
אנונימית
בכיףף!
פרקים ארוכים כי אז נכנסים לסיפור באמת ולא כל שניה מעבירים
ופסקאות קצרות כי ארוכות מעיק לקרוא ומרגיש עמוס
יש לי כמה ספרים על המחשב אני יכולה לבדוק כמה מילים אני שמתי בפרק אם את רוצה
(הפרקים קצרים)
אנונימית
שואל השאלה:
^ כןן זה יעזור לי
אנונימית
סבבה אני עוד מעט מגיעה הביתה ואני אשלח כאן
אנונימית
אפשר
רק אם אפשר
ובאמת את לא חייבת תגידי ישר שלא ואני לא אשאל לעולם
לדעת בת כמה את שאת כבר כותבת ספרים וכלכך נכנסת לזה ברמה של שואלת אותנו וזה?
אנונימית
שואל השאלה:
^אני בת 18 והכל טוב
אנונימית
יאוו בהצלחהה!!
אנונימית
שואל השאלה:
תודה רבהה
אנונימית
פרקים קצרים
פסקאות ארוכות