6 תשובות
מבינה אותך.
לגלות שמישהו לא חברך, זה נורא. לא רק בימי הולדת. אבל חברים מהאינסטגרם, לא ממש חברים... גם אם הם אמיתיים ממשית, זה לא אומר שהם חברים טובים שלא יעזבו. אבל השנה לפחות עלית לחטיבה, ויש לך חברים חדשים. אבל חברי אמת אפשר לראות לא בגלל ה"סטורי של היום הולדת".
מסכימה איתך, זה קצת עצוב למדוד את זה לפי סטורים ופוסטים במדיה החברתית. אני בטוחה שאנשים שבאמת אוהבים אותך, וזוכרים פרטים עלייך יאחלו לך בכל דרך שתתאפשר. אבל גם אנשים שיצא לך לכתוב הודעה או שתיים בצ'אט של האינסטגרם, לא להתאכזב אם הם לא כותבים משהו. הרי הם לא נועדו להיות חברים, וגם אין היכרות מספיק טובה בשביל חברות אמת.
ומזל טוב, יום הולדת שמח :)
לגלות שמישהו לא חברך, זה נורא. לא רק בימי הולדת. אבל חברים מהאינסטגרם, לא ממש חברים... גם אם הם אמיתיים ממשית, זה לא אומר שהם חברים טובים שלא יעזבו. אבל השנה לפחות עלית לחטיבה, ויש לך חברים חדשים. אבל חברי אמת אפשר לראות לא בגלל ה"סטורי של היום הולדת".
מסכימה איתך, זה קצת עצוב למדוד את זה לפי סטורים ופוסטים במדיה החברתית. אני בטוחה שאנשים שבאמת אוהבים אותך, וזוכרים פרטים עלייך יאחלו לך בכל דרך שתתאפשר. אבל גם אנשים שיצא לך לכתוב הודעה או שתיים בצ'אט של האינסטגרם, לא להתאכזב אם הם לא כותבים משהו. הרי הם לא נועדו להיות חברים, וגם אין היכרות מספיק טובה בשביל חברות אמת.
ומזל טוב, יום הולדת שמח :)
מזל טוב אהובה שלי!
וכן אני מבינה אותך לגמריי
וכן אני מבינה אותך לגמריי
מזל טןב!!! היום יש לך יום הולדת!!! מקווה שכתבו לך. תתעלמי מהסטורים שימי לב למי שאיתך
פחד מוות כל שנה שמשהו ישתבש וכאלה
אנונימית
כן אני מפחד שכולם ישכחו או שיחגגו זה נורא
בשנים האחרונות אף אחד לא חגג לי או אמר לי ואני באמת מרגיש שמשהו שונה השנה אבל מפחד להתאכזב
ומזל טוב, לי יש ביום שבת
בשנים האחרונות אף אחד לא חגג לי או אמר לי ואני באמת מרגיש שמשהו שונה השנה אבל מפחד להתאכזב
ומזל טוב, לי יש ביום שבת
אני יגיד לך יום הולדת שמח
ואני בטוחה שעוד אנשים יעשו את זה גם
ואני בטוחה שעוד אנשים יעשו את זה גם
באותו הנושא: