בדרך חזור מירושלים בלילה (הוייז המעצבן הזה) הכניס אותי לכפרים של ערבים... פתאום אני מוצא את עצמי פונה פניות ומתחיל לעלות עליות מפחידות וזה גם מקומות צרים וקטנים, מכוניות נכנסים לך בדרך שלך ואתה מפחד לצפור להם כי לך תדע אולי יחטפו קריזה והם יוציאו סכין.. (בקיצור 40 דק של גיהנום עברתי) איך להתגבר על זה ?