6 תשובות
מבינה אותך זה קרה לי אתמול
תרגישי טוב
אם יש לך זמן תעשי מקלחת חמה, זה יעזור לך
אם לא, שימי כרית חימום ותחכי שהכדור יתחיל להשפיע
תרגישי טוב3>
שואל השאלה:
אין לי כרית חמה :(
אנונימית
מה שיש לעשות זה לקוות שהכדור יעזור
כן זה קשה
אני על שעתיים שינה בעבודה עוד רגע מתמוטטת
מאחלת לך שהכדור ישפיע מהר
תאכלי משו כי לא לוקחים כדורים על בטן ריקה ואז תיקחי אדוויל או אדקס או אקמול
מה שעושה לך טוב
כדי להקל על הכאב אץ צריכה לשתות הרבה מים ולהיות פעילה ולזוז למרות שזה הדבר האחרון שבא לך לעשות כרגע
תרגישי טוב