5 תשובות
זה כן נורמלי כשיש הרבה כאלה. ולא בריא זה עניין אינדיבידואלי, את לא רופאה ולא יכולה לדעת על הבן אדם אם הוא בריא או לא רק על סמך כמה משקל עודף יש לו.
אנונימית
לא כל השמנים לא בריאים
יש לא בריא ויש גנים ומבנה הגוף
כי כיום נותנים במה לכל אחד להצדיק את הבעיות שלו בחיים
למה לא?
באותו הנושא: