6 תשובות
כי זה מסיבה.. יכול להיות שהיא חושבת שאתה בא לנצל אותה ולהזרים או דברים כאלה ..
אולי היא ביישנית
שואל השאלה:
דבר ראשון אני לא
דבר שני אנחנו מכירים 4 שנים ואני די בטוח שהיא יודעת שאני לא גם היא וגם אני לא שותים
וחוץ מזה לא הייתה לה בעיה לרקוד עם איזה בן אחר לאיזה 20 שניות, היא ממש החזיקה איתו ידיים
אנונימי
שואל השאלה:
ולא ניראלי שהיא ביישנית שכן היא מדברת עם מלא אנשים ורוקדת כמו מטורפת
אנונימי
אהה..
אולי היא מחבבת אותך ומתביישת?
אולי היא לא רוצנ שיהיה בינכם משהו?
אולי פשוט עדיף לשאול אותה במקום להסיק מסקנות?
שואל השאלה:
הייתי שואל אבל אנחנו לא ניפגש שוב עד הבית הספר כנראה..
ורציתי פשוט בנתיים לנסות להבין מה המצב
סליחה על החפירה
אנונימי