6 תשובות
לא ידוע אבל וואיי מתה על התוכנית הזו
לא יודעת אבל אחלה סדרה
אנונימית
שואל השאלה:
וואי חיכיתי כל יום שישי זה כזה עצוב
כי עבר שש שנים ונגמרה העונה??
שואל השאלה:
אבל שיוציאו עודד
העונה הראשונה הייתה הכי טובה
השנייה בסדר
אלה שהיו שם כבר גדלו והם עסוקים בהמון פרויקטים אחרים, אז גם אם יביאו מפורסמים אחרים זה לא יהיה אותו דבר
באמת נוסטלגיה