6 תשובות
בעבר גילוח
היןם אני עם לייזר
היןם אני עם לייזר
אפשר לחמצן
לא כולן מורידות. רק מי שמפריע לה. ובשעווה
לא מורידה
זה רק שיער, זה טבעי לגמרי
אם את ממש רוצה להוריד אפשר עם סכין גילוח
זה רק שיער, זה טבעי לגמרי
אם את ממש רוצה להוריד אפשר עם סכין גילוח
אני מורידה עם שעווה זה ממש כואב אבל אני מפחדת שהגילוח יעשה אותם יותר כהות ועבות
אנונימית
פשוט תתני לזה להשתזף ואם זה לא עובד אז תחמצני
אבל הקוסמטיקאית שלי אמרה לי שזה הורמוני וזה אמור להעלם מתישהו אם לא נוגעים בזה אז אל תגלחי
אבל הקוסמטיקאית שלי אמרה לי שזה הורמוני וזה אמור להעלם מתישהו אם לא נוגעים בזה אז אל תגלחי