10 תשובות
אני אהבתי
כן
חברות שלי ממש מתלהבות ממנו . לא קראתי אז אין לי מושג
כןכןכן
עצרתי בספר הרביעי
הספר הביא לי עצבים
הספר הביא לי עצבים
לא
לא
הראשון והשני כן!!!
לא!!
חרא ספר
חרא ספר
אני עכשיו קוראת את הספר הראשון ולדעתי הוא אחלה של ספר אז כן :)
באותו הנושא: