12 תשובות
כןן
הייתי יותר רוצה לדעת עם היו ועל הדרך למי היה עליי
שואל השאלה:
אני לא כי אם זה יהיה 0 זה ישבור אותי
אני לא כי אם זה יהיה 0 זה ישבור אותי
אנונימי
כן, יכול להיות שזה היה מעלה לי את הביטחון העצמי (ולא מוריד אותו כי אין לי ציפיות)
אנונימית
אני אסביר למה לא
היה לי ידיד ממש טוב שהיה לו קראש עליי
וגיליתי את זה לא דרכו - חברה סיפרה לי .
וזה פשוט הרחיק אותי ממנו ממש לא יודעת למה כאילו לקחתי צעד יותר מידי אחורה
ועכשיו אנחנו כבר לא מדברים בגללי
לא רוצה לאבד אנשים מעדיפה לא לדעת
היה לי ידיד ממש טוב שהיה לו קראש עליי
וגיליתי את זה לא דרכו - חברה סיפרה לי .
וזה פשוט הרחיק אותי ממנו ממש לא יודעת למה כאילו לקחתי צעד יותר מידי אחורה
ועכשיו אנחנו כבר לא מדברים בגללי
לא רוצה לאבד אנשים מעדיפה לא לדעת
כן
בטח יהיה 0
אנונימית
ראיתי הרבה תגובת של בטח אפס אז סתם רציתי לומר שזה לא טוב שאתה חושב ככה ואתה צריך יותר לאוהב את עצמך
נראה לי שאני יודעת לכמה היה
אבל אם יש אופציה לדעת עוד אז למה לא
אבל אם יש אופציה לדעת עוד אז למה לא
לא.
לא, כי אני יודעת את התשובה
אפס.
אפס.
כן כי אם זה נמוך אני ידע שמשהו בחיים שלי צריך להיות שונה ואם גובה זה מעלה את הביטחון העצמי
באותו הנושא: