47 תשובות
רציתי לכתוב לך כן, אבל את לא תאמיני לי בטח
שאת מוזרה.
נקודות אמינות לא אומרים כלום.
גזענית זה בגלל שאני לא בנויה לעולם האמיתי?
ברצינות
מישהו מסתכל על זה בכלל?
ל- אני טוב בלהיות אפס
בטח שכן
בטח אנחנו הכי אמינים
זכותך בסופו של דבר לעשות מה שמרגיש לך
אם זה מה שעושה לך טוב שיהיה לך לבריאות
שואל השאלה:
אני מסתכלת כל הזמן כשאנשים עונים לי ובדרכ נותת רק להם פרחים
אנונימית
אני סומכת על תשובות של כולם כי אני יודעת שלי יש המון אמינות אבל לפעמים אני עונה גם בצחוק וגם ברצינות ובאמת מורידים אמינות על דברים ממש שטותיים אז לא כזה משנה לי אני לא מסתכלת על זה
הפוך מה יש לך
מי שיש לו מעל 80 אמינות כאן צריך להיות חולה נפש
כן(?) אני יכולה להבין למה, אבל שתדעי שזה לא בהכרח שהתשובה תהיה טובה יותר, הסיבה לכך שלאנשים יש אמינות גבוהה יכולה להיות מהרבה סיבות, כמו זה שהם לא פעילים למשל, וזה שהאמינות של מישהו נמוכה לא מעידה על האינטיליגנציה שלו.
שואל השאלה:
מה לעשות אנשים שבדרכ מתחת ל85 נקודות הם אנשים שלא באמת רציניים
אנונימית
לא זה פשוט מורידים להם על תשובות שהאתר לא מסכים לכתוב
מורידים פה על שטויות
אנונימית
או שפשוט זה לא עובד ככה?
לרוב מי שיש לו המון נקודות אמינות הוא לא פעיל.
מי שמגיב הרבה פשוט יורד לו, אין מה לעשות אתה רושם 1000 תגובות או שאתה רושם 10 תגובות יש סיכוי גבוה יותר שיורידו לך כשאתה רושם 1000.
לא יודעת אני סומכת על כולם
לא חשבתי על זה אפילו אבל בסדר אני מניחב שזה הגיוני
למרות שכאילו תכלס עדיף שלא לעשות את זה ככה
שואל השאלה:
קשה להיות 72 אמינות אה?
אנונימית
^^צודקת רצח
שמעי שמורידים לי בגלל שאני מקללת אנשים שמצדיקים אונס
^^צודקתת
שואל השאלה:
נחום מה קרה התאהבת בה????
אנונימית
שואל השאלה:
לפחות לי יש 100 אמינות
אנונימית
שואל השאלה:
לפחות אתמול לא חגגתי 13
אנונימית
לא זה סתם מפגר
לןסיה את צודקת בכל מילה תאמיני לי
דווקא אם יש גם קצת אמינות סימן שהבן אדם עושה ספאמים שזה טוב כי זה אומר שהוא לא צהוב מסריח שמקובע על משהו אחד וקטנוני
אין בעד מה מותק
שואל השאלה:
לכו לכו לישון רואים שאתם מקנאים בי
אנונימית
אה באמת מסתכלים על זה
שואל השאלה:
חיים אולי דיי כבר עם השנאה שלך לבני 12?
גם את היית פעם ככה פשוט אין לך מה להגיד
אנונימית
^ נשבעת אמאלה זה מתחיל לחרפן אותי גם ואני 16
לוסיה צודקת היא בת 12 ונקודות לא משקפות כלום!!!
שואל השאלה:
משקפות*
אנונימית
לוסיה נראה לי נחום דלוק עלייך אני אומרת תקפי
שואל השאלה:
שחררי אהובה אנלא מכירה אותך ואני גם לא בת 12
מחזקת ומעודדת^
אנונימית
יש פה ריב גם אני רוצה
אנונימית
^^^
אנונימית
^^אין ריב סתם היוצרת של השאלה מוזרה
אני אגיד את האמת, אני מסתכל על וותיקות וגיל של אנשים יותר מאשר אמינות.
אז את בטח מאמינה לי
לא מותק את פתטית
נקודות אמינות זה רק על שמירת חוקי האתר, לא מעבר
לפי דעתי את לא צריכה להסתמך על קבוצה מסויימת של משתמשים פה כי נגיד לפני חצי שעה, היה לי 90 נקודות אבל הורידו לי 5/6 על שאלה שבכלל לא ידעתי שאסור לשאול עליה