7 תשובות
כן עדיף לך
כאילו את לא חייבת אבל מומלץ :) זה יותר יעזור לשיניים להישאר נקיות!
לא מה, את במילא תקומי עוד כמה שעות לצחצח שיניים
חייבת חייבת
תלוי כמה את עייפה אם לא צחצחת כבר אז חבל לקום עכשיו תשמרי לבוקר אבל אם את ממש עירנית כזה אז לכי לצחצח
אחותי מה הקטע אם תקומי עוד כמה שעות ותעשי את זה שוב