12 תשובות
זה קרה באשמתך או בגלל בעיה תפעולית? אנחנו לא יודעים מה קרה. את צריכה לסמוך על עצמך
שואל השאלה:
^^ הם הכניסו יותר מידיי אנשים וכתוצאה מהצפיפות הרגל שלי ממה נדפקה במעקה
^^ הם הכניסו יותר מידיי אנשים וכתוצאה מהצפיפות הרגל שלי ממה נדפקה במעקה
שואל השאלה:
זו לא הייתה אשמתי לא הייתי יכולה לעשות משהו בנידון הם היו צריכים לשים מעקה עם ספוג קשיח עליו במקום ברזל קשה או להעלות פחות אנשים
זו לא הייתה אשמתי לא הייתי יכולה לעשות משהו בנידון הם היו צריכים לשים מעקה עם ספוג קשיח עליו במקום ברזל קשה או להעלות פחות אנשים
שואל השאלה:
גם היד שלי נמחצה במעקה והתנפחה
גם היד שלי נמחצה במעקה והתנפחה
קודם תלכי לבדוק מה הנזק.. תלכי לבית חולים או לקופת חולים שלך.
שואל השאלה:
זו מכה יבשה אם זה היה שבר לא הייתי מצליחה ללכת בכלל
זו מכה יבשה אם זה היה שבר לא הייתי מצליחה ללכת בכלל
בכל אופן, אם את רוצה לתבוע אותם את צריכה תיעוד רפואי. תתייעצי עם עורך דין אם אפשר לתבוע על דבר כזה.
שואל השאלה:
^ מה
^ מה
אל תלך אתה מאמץ את הרגל וזה רק יחמיר אתה צריך קביים וללכת לעשות צילום תשים תחבושת אלסטית לפני הכל
אנונימי
תלוי איך נפצעת, כי יכול להיות שזו הייתה טעות שלך ולא שלהם
לירן, יש דברים לא כואבים, חברה שלי שברה את היד במסע פסח וגילתה את זה רק יום אחרכך.. תבדוק, אולי זה שבר
תבדקי**
באותו הנושא: