7 תשובות
אם זה משעמם אל תראי. רק תכירי את הדמויות.אני לא חושב שכולם יהיו אני מניח שדמות אחת או שתיים
קריטי לראות אקס מן.
וזה ממש מעניין דווקא^

אם את ממש לא רוצה לראות אקס מן אז תראי x men days of future past יש שם קרוסאובר של כל הדמויות הצעירות והמבוגרות אז זה הכי הרבה דמויות
הסרטים הולכים ונהיים יותר טובים, בהבטחה!
והקאסט של הצעירים לדעתי יותר טוב אז בכלל.
וכן צריך לראות את הכל לפי דעתי כי זה יעזור לך להבין,
אבל עוד מעט ג'וניביוני בטח יבוא ויביא לך רשימה מסודרת חחח
הא וכן אני חושבת שיהיה מלא דמויות בדוקטור סטריינג ואני מקווה גם שיהיה מלא דמויות כי זה באמת יהיה סרט מטורף
^ הא ותגידי רציתי לשאול אותך, צריך להתחיל לראות דרדוויל, גסיקה ג'ונס, המגנים וכל אלה?
אנונימית
שואל השאלה:
אמרו לי לראות את שלושת הסרטים הראשונים ואת "אקסמן ההתחלה" ושזה יספיק
כן זה גם סבבה, אבל עדיף תמיד לראות הכל, כשתראי את "ההתחלה" תביני כמה שזה יפה.
אבל בעיקרון השאר זה על העתיד שהשתנה.