7 תשובות
לא משהו
לא ממש אבל זה לא כזה נורא
מה אתם צליאקפובים)":
בלי גלוטן כאילו? כי אם כן אני צליאקי וזה ממש טעים לי, ויש כל מיני סוגים(מאורז, מתירס)
לא שאני מכיר טעם אחר