9 תשובות
הוא פשוט טוב.
והוא מושלם למדינה
הוא מאוד כריזמטי, יודע לדבר מול קהל, אהוב ובטוח בעצמו
גבר עם אישיות נרציסיטית ומניפולטיבית. הסיבה היחידה שאנשים אוהבים אותו כי הוא טוב בנאומים אבל אל במעשים.
הוא יודע לנהל מדינה לעומת בנט
ההוכחה נמצאת בתגובה למעלה.
כל התכונות שהוא הציג הן תכונות של אדם שיודע לשכנע אנשים ולאו דווקא אדם טוב. התכונות האלה טובות מאוד אם אתה לנין או נפוליאון אבל במדינה נורמלית המנהיג לא צריך להיות כריזמטי או לשדר כוח, אלא לדעת מה טוב לעם.
מדינה מערבית במאה ה21 לא צריכה מנהיג כריזמטי אלא מנהיג שיכול לטפל במערכת החינוך הכושלת שלו, לדוגמה. כריזמה שייכת להיסטוריה.
כל התכונות שהוא הציג הן תכונות של אדם שיודע לשכנע אנשים ולאו דווקא אדם טוב. התכונות האלה טובות מאוד אם אתה לנין או נפוליאון אבל במדינה נורמלית המנהיג לא צריך להיות כריזמטי או לשדר כוח, אלא לדעת מה טוב לעם.
מדינה מערבית במאה ה21 לא צריכה מנהיג כריזמטי אלא מנהיג שיכול לטפל במערכת החינוך הכושלת שלו, לדוגמה. כריזמה שייכת להיסטוריה.
אנונימי
פופוליסט. הבחור יודע לנאום ויודע למכור לעם את הבולשיט שלו, ככה בגין עלה לשלטון. יש מנהיגים שרוכבים על הבורות של ההמונים בשביל לעלות לשלטון, לרוב מדובר בקהל מצביעים עני מהפריפריה שאפשר לבלף אותו בשקל.
אנונימי
הוא מאוד כריזמטי.
באותו הנושא: