20 תשובות
בטירוף!! אני ממש אוהבת את זה
כן אבל לא מדי
אבל היה את השאלה הזאת כבר בחמות ...
וכן
לגמרי
(אבל לא ארוך מדי בקטע קיצוני)
כן
שואל השאלה:
דרך אגב סטיפס המקסימים מחקו לי את השאלה אז הייתי צריכה לכתוב מחדש
כן.
כןן לי יש
אבל זה ללא מהות
וגם למה את צריכה לכתןב את זה שוב, כבר רשמו לך תשובות בקודמת
שואל השאלה:
כי בא לי השאלה שלי הייתה חמה
סליחה, זה לא אתר שמטרתו להגיע לשאלות החמות.
זה אתר שמבקשים בו עזרה לדברים שבאמת צריכים
שואל השאלה:
אני יודעת וחוץ מזה זה גם סתם אתר שמותר לשאול פה שאלות אז מה את באה עליי?
בסהכ מזהירה אותך כדי לא להיחסם מהאתר, אם תמשיכי לשאול שאלות ללא מהות ירדו לך נקודות ואת תחסמי גברת
שואל השאלה:
אבל מה הבעיה בשאלה הזאת אני באמת לא מבינה אנשים שואלים דברים הרבה יותר גרועים כאן....
כי זאת לא שאלה שאת באמת צריכה עזרה לגביה
שואל השאלה:
אני כבר לא יודעת אני כבר לא מבינה את האתר הזה אנשים שואלים פה באמת דברים נוראים ולא מוחקים להם את השאלות אבל שאלה כל כך תמימה כמו שלי כן...
כי כנראה אף אחד לא דיווח על השאלה או אף נאמן לא ראה ..