9 תשובות
לא יהיה
אנשים סתם מלחיצים
אנשים סתם מלחיצים
לא יהיה הכל בסדר
הסיכוי שיהיה ירי קיים עקב התקיפה בעזה אבל אין לך סיבה לפחד גם אם תיהיה אזעקה תלך למדרגות וכיפת ברזל תעשה את השאר :)
באיזה אזור אתה גר?
הכל בסדר זה סתם שמועות של ילדים משועממים
לא יהיה אזעקות אה חברים?
חחח^
אם אתה בדרום אז יש אבל אם אתה במרכז זה לא יגיע לפה
אם אתה בדרום אז יש אבל אם אתה במרכז זה לא יגיע לפה
שואל השאלה:
מרכז
מרכז
גם אני
אז הכל טוב לא יהיה, לפחות לא בקרוב
אז הכל טוב לא יהיה, לפחות לא בקרוב
באותו הנושא: