9 תשובות
לא יהיה
אנשים סתם מלחיצים
לא יהיה הכל בסדר
הסיכוי שיהיה ירי קיים עקב התקיפה בעזה אבל אין לך סיבה לפחד גם אם תיהיה אזעקה תלך למדרגות וכיפת ברזל תעשה את השאר :)
באיזה אזור אתה גר?
הכל בסדר זה סתם שמועות של ילדים משועממים
לא יהיה אזעקות אה חברים?
חחח^
אם אתה בדרום אז יש אבל אם אתה במרכז זה לא יגיע לפה
שואל השאלה:
מרכז
גם אני
אז הכל טוב לא יהיה, לפחות לא בקרוב