10 תשובות
אני מניח שזה טעים
זה פשוט טעים יותר
אומרים שזה יותר טעים שמקפיאים את הבמבנ
במבה קפואה או יבשה זה הכי טעים ושם דבר לא ישנה את דעתי
זה הרבה יותר טעים ככה
שואל השאלה:
אחרי כמה זמן במקפיא?
אנונימי
שעה בערך
אוי זה מעולה
זה הרבה יותר טעים, ממליצה
שואל השאלה:
ופותחים את המבה במקפיא ושמים את זה שם או פשוט שמים בלי לפתוח?
אנונימי