14 תשובות
תלוי איזה אופי יש לגבר
כן חרא עליהם
אנונימית
זה לא ביישניות. זה כנועות.
חבל
זה תלוי מה הדעות והאם את מקבלת גם את הצד השני. אני אישית נרתע גם מנשים וגם מגברים עם דעות קיצוניות או כאלה שאי אפשר לדבר איתם כי הם באים בגישה בה אני עובדתית טועה.
אנונימי
אנחנו לא נרתעים מבחורה דעתנית אלה מבחורה כוחנית יש הבדל
מה הקשר לבחורה ביישנית לבחורה בעלת דעה?
את יודעת כמה בחורות יש הכי דעתניות , אסטרטיביות שתפגשי בחיים שלך , ברמה אפילו שהן בוסיות או לא יודע מה אבל אם יש גבר שבחורה כזו מתאהבת בו וזה לא הדדי היא נהפכת לכזו לחסרת עמוד שדרה שבחיים לא תאמיני שזו באמת אותה הבחורה .
וכנל להפך אין לזה קשר לביישנות או לאסטרטיביות .

לכל בחורה יש את הקווים האדומים שלה במערכות היחסים .

אני אישית אין לי טעם מועדף ביישנות או דעתניות לדעתי אלה שאוהבים ביישנות זה מהסיבה ,כי זה מסקרן לגלות יותר על בחורה שלא מציגה באופן מלא את עצמה ויש צד אצל כל אחד שרוצה להכיר את החלק שהיא מסתירה .

ככה זה בני אדם סקרנים.
אנונימי
קודם כל אנשים עקשנים ממש אבל לא קצת זה מעצבן חוץ מזה לא נראלי למישהו יש בעיה עם אישה דעתנית
זה נכון בצורה כללית לגבי בני אדם חלשים.
לא, אני אוהב כאלו..לא רואה את עצמי עם מישהי שתקנית.
ממש תלוי, באופן אישי אם הייתי נמשכת לגברים ממש לא הייתי רוצה לצאת עם גבר שנרתע מזה שאני דעתנית. זוגיות אמורה להגדיל, לא להקטין. אחרת מה הטעם?
אני נרתע מנשים שמנסות להפוך אותי לסמרטוט .
ולא אני לא הופך בחורה לסמרטוט
צריך איזון בזוגיות . לא צד אחד שולט וצד אחד נשלט.
אנונימי