8 תשובות
כי ככה
תכתבי סתם לא יודעת אין איזה משהו מתחכם להגיד שישמע חכן
אנונימי
אני לא צריכה לייקים כדי להרגיש שאני שווה משהו (אימוג'י רקדנית)
כי כך חשק נפשי ליבי ומעודי
כי לא מתחשק לי
תרשמי לה את הסיבה שבגללה את לא מעלה
אנונימית
אני לא רוצה שהאתר יקרוס מאובר יופי.
אבל מה אכפת לה בכלל
באותו הנושא: