3 תשובות
אולי כרגע את מרגישה שאת רוצה לחזור לקשר, אבל תחשבי על כל מה שהן עשו לך. אנשים לא משתנים גם אם זה נראה ככה, אם הן פגעו בך כבר כמה פעמים אז הן בטוח יעשו את זה שוב .
זה מבאס אבל בסופו של דבר תתגברי על זה ותביני שעשית את הדבר הנכון.
תזכרי שהן פגעו בך ושאת לא רוצה להחזיר את עצמך למקום הזה שוב.
תזכרי תמיד שהן לא עושות לך טוב
הן פגעו בך כמה פעמים וזה כנראה יקרה שוב
את רוצה להפגע שוב?