25 תשובות
שואל השאלה:
כן אני מכירה את הדוגמא השנייה.
ונראה לי שהכחול זה עם מנקד, עם כבר
אנונימי
אני חושבת שאפשר גם עם רגיל.. (:
שואל השאלה:
עם פרנץ' זה יותר קשה נראה לי.. לא?
אנונימי
אפשר לעשות עם פרנץ' בקלות את הפסים של הדגל
אני עשיתי כבר פעם והכי טוב יצא עם מברשת קטנה (:
וואי באמת? בא לך לשלוח לי תמונה איך יצא? ניסיתי ויצא ממש מעוות חחח
שואל השאלה:
כן ברור. התכוונתי למשולים הכחולים
אנונימי
לא צריך לעשות משולשים, פשוט לעשות את כל הציפורן בכחול בהתחלה ומעל לעשות תפסים
שואל השאלה:
הא נכון..
אז הכול עושים עם פרנץ'.
אבל פה זה יצא מושלם! נראה לי זה קשה הקטע עם הפסים בלבן
אנונימי
שואל השאלה:
ותשלחי לי גם:)
אנונימי
הרבה יותר נורמלי ממה שיצא לי זה בטוח!
שואל השאלה:
זה יפה אבל לא כול כך דומה:)
אנונימי
חובת התחשבות על זה שעשיתי את זה ב1 בלילה!:)
שואל השאלה:
מאוהבת יצא לך יפה אבל הצבעים מזה בהירים
אנונימי
שואל השאלה:
אבל האצבעות שלי מזה צרות! לא יצא לי טוב נכון?
אנונימי
כן אני יודעת, חח לא עשיתי מזמן ואין לי את הצבעים המתאימים
שואל השאלה:
חח מתי עשית עשית את זה?
אנונימי
אתמול ב1 וחצי בלילה, ראיתי את השאלה ורציתי לנסות:)
שואל השאלה:
מאוהבת קנית את הגלגל מביוטיקר?
אנונימי
שואל השאלה:
חח אוקיי תודה:)
כי קניתי גם אבל אצלי זה נראה יותר קטן..
אנונימי
וואי זה מדהים! ^
אבל זה לא עם מברשת של פרנץ'?
לק מנומר, הדוגמה שהכי יפה בעיניי (: