25 תשובות
שואל השאלה:
כן אני מכירה את הדוגמא השנייה.
ונראה לי שהכחול זה עם מנקד, עם כבר
כן אני מכירה את הדוגמא השנייה.
ונראה לי שהכחול זה עם מנקד, עם כבר
אנונימי
אני חושבת שאפשר גם עם רגיל.. (:
שואל השאלה:
עם פרנץ' זה יותר קשה נראה לי.. לא?
עם פרנץ' זה יותר קשה נראה לי.. לא?
אנונימי
אפשר לעשות עם פרנץ' בקלות את הפסים של הדגל
אני עשיתי כבר פעם והכי טוב יצא עם מברשת קטנה (:
וואי באמת? בא לך לשלוח לי תמונה איך יצא? ניסיתי ויצא ממש מעוות חחח
שואל השאלה:
כן ברור. התכוונתי למשולים הכחולים
כן ברור. התכוונתי למשולים הכחולים
אנונימי
לא צריך לעשות משולשים, פשוט לעשות את כל הציפורן בכחול בהתחלה ומעל לעשות תפסים
שואל השאלה:
הא נכון..
אז הכול עושים עם פרנץ'.
אבל פה זה יצא מושלם! נראה לי זה קשה הקטע עם הפסים בלבן
הא נכון..
אז הכול עושים עם פרנץ'.
אבל פה זה יצא מושלם! נראה לי זה קשה הקטע עם הפסים בלבן
אנונימי
שואל השאלה:
ותשלחי לי גם:)
ותשלחי לי גם:)
אנונימי
עד שמצאתי!
קישורים מצורפים:
הרבה יותר נורמלי ממה שיצא לי זה בטוח!
שואל השאלה:
זה יפה אבל לא כול כך דומה:)
זה יפה אבל לא כול כך דומה:)
אנונימי
חובת התחשבות על זה שעשיתי את זה ב1 בלילה!:)
קישורים מצורפים:
שואל השאלה:
מאוהבת יצא לך יפה אבל הצבעים מזה בהירים
מאוהבת יצא לך יפה אבל הצבעים מזה בהירים
אנונימי
שואל השאלה:
אבל האצבעות שלי מזה צרות! לא יצא לי טוב נכון?
אבל האצבעות שלי מזה צרות! לא יצא לי טוב נכון?
אנונימי
כן אני יודעת, חח לא עשיתי מזמן ואין לי את הצבעים המתאימים
שואל השאלה:
חח מתי עשית עשית את זה?
חח מתי עשית עשית את זה?
אנונימי
אתמול ב1 וחצי בלילה, ראיתי את השאלה ורציתי לנסות:)
שואל השאלה:
מאוהבת קנית את הגלגל מביוטיקר?
מאוהבת קנית את הגלגל מביוטיקר?
אנונימי
כן ^_^
שואל השאלה:
חח אוקיי תודה:)
כי קניתי גם אבל אצלי זה נראה יותר קטן..
חח אוקיי תודה:)
כי קניתי גם אבל אצלי זה נראה יותר קטן..
אנונימי
וואי זה מדהים! ^
אבל זה לא עם מברשת של פרנץ'?
אבל זה לא עם מברשת של פרנץ'?
זה מהמם (:
לק מנומר, הדוגמה שהכי יפה בעיניי (:
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: