9 תשובות
זה באמת לא שונה, זה עוד ילדים בדיוק כמוך, בני 12.
אין באמת למה להיות מוכנה נפשית, זה בית ספר רגיל, עבודות ומבחנים בדיוק כמו שהיו לך רק אולי יהיו יותר מבחנים.
אני השנה עליתי לחטיבה
תסתכלי על היתרונות
חברים חדשים,בית ספר חדש
ותהני מזה וגם תמיד את יכולה לבקר כת הבית ספר הקודם שלך
חטיבה זה הדבר הכי כיף בעולם
מכירים חברים חדשים, מורים חדשים, סביבה חדשה הכל גדול יותר מביסודי..
מתמטיקה מתחילה להיות יותר מסובכת אבל בקטנה אם לומדים
כיתה ז/ח בכללי לא חשובות אז תתפרעי
חטיבה זה חרא
כיתה ז לא כל כך מפחידה כמו שהיא נשמעת

מבחינה לימודית לא ממש עמוס, רק כמות המבחנים עולה
מבחינה חברתית מכירים מלא אנשים חדשים, ואני מבטיחה לך שאם תנסי להתחבר לילדים נחמדים את תשיגי מלא חברים:)
אני השנה עליתי, ותאמיני לי שהייתי בלחץ אפילו יותר ממך, לא הפסקתי לחשוב על זה כל הקיץ, חשבתי שיהיה לי מזעזע, ובאמת היה מזעזע בימים הראשונים אבל אז התחילה התקופה הכי יפה, משמעותית, חשובה ורגועה שאיי פעם הייתה לי. זאת השנה הכי יפה בחיים, תנצלי כל רגע באמת, אל תלחצי- גם אם בהתחלה לא טוב הכל יהיה בסדר.
תזכרי שאם לא טוב אז זה עדיין לא הסוף.
אנונימית
מבחינה חברתית - כולם בשכבה שלך יהיו חדשים. זו הזדמנות טובה ליצור קשרים וחברויות.
מבחינה לימודית - מגבירים את הקצב. שיעורים עם שמות מוזרים שלא באמת לומדים בהם יעלמו מהמערכת, הלימודים יימשכו עד שעה מאוחרת יותר והמורים יהיו פחות סלחנים. אם את רגילה להצליח בלימודים בלי להתאמץ, כדאי לך להתרגל לקצת יותר מאמץ. הציונים ירדו, אבל זה לא אומר שאת פחות טובה. הציונים של כולם יורדים.
לחטיבה אין הרבה השפעה. אל תייחסי לדברים שקורים שם יותר מדי חשיבות.
והכי חשוב - אל תיגררי לשטויות. תעשי דברים כי את רוצה לעשות אותם, לא כי אחרים חושבים שזה מגניב.
חטיבה זה חרא תנצלי תזמן שלך
אנונימית
שואל השאלה:
תודה לכם!!