4 תשובות
אני חושב שכן כמו שאתה ימני ושם את הדברים החשובים בצד ימין ככה שזה יהיה יותר נגיש
לרוב כן, אצלי נגיד הכל יהיה בכיסים השמאליים כי יד שמאל אוטומטית זו שזזה להוציא ולהכניס דברים כמו טלפון. אני אפילו לא זוכרת שאי פעם שמתי את הטלפון בכיס ימין, זה ירגיש לי מוזר.

אבל לא בהכרח.. זה גם עניין של הרגל.
זה כנראה יותר נוח
כן