10 תשובות
באיזה בסיס את משרתת?
שואל השאלה:
בדרום
בדרום
אנונימית
הכל טוב. יש כיפת ברזל, יש מיגונים שצריך
שואל השאלה:
כן אבל הדרך לבסיס לוקח לי חצי שעה- ארבעים דק נסיעה. זה מפחיד :(
כן אבל הדרך לבסיס לוקח לי חצי שעה- ארבעים דק נסיעה. זה מפחיד :(
אנונימית
אם יש אזעקה חס וחלילה תצאי מהרכב, תתרחקי ממנו קצת ותשימי ידיים על הראש, זה הכי חשוב
שואל השאלה:
לא באמצ עוזר
וזה חרדות של החיים
ולראות את הטיל מעל הראש שלך זה אחד הדברים הכי מפחידים שיש
לא באמצ עוזר
וזה חרדות של החיים
ולראות את הטיל מעל הראש שלך זה אחד הדברים הכי מפחידים שיש
אנונימית
שואל השאלה:
ובאופן כללי אני עכשיו בצבא וצריכה לצאת כל יום מהבית ואני באה לבסיס באוטו ואני אהיה בפחדים של החיים אם יהיה לי אזעקות בדרך, אני לא ארצה ללכת לבסיס
ובאופן כללי אני עכשיו בצבא וצריכה לצאת כל יום מהבית ואני באה לבסיס באוטו ואני אהיה בפחדים של החיים אם יהיה לי אזעקות בדרך, אני לא ארצה ללכת לבסיס
אנונימית
הכל טוב אהובה חמאס פחדנים
הכל יהיה בסדר, יש לנו צבא חזק
תראי. אין באמת מה לעשות, אם יהיה טיל יהיה טיל. אם יהיה אחד פשוט תנשמי נשימות בקצב קבוע, ותחשבי מחשבות טובות
באותו הנושא: